Науково-дослідницька робота в МАН як індивідуальна форма позакласної
роботи з обдарованою учнівською молоддю


У розвитку інтелектуально обдарованих дітей велику роль відіграє Мала академія наук України, її територіальні відділення.

МАН — це освітня система, яка забезпечує організацію і координацію науково-дослідницької діяльності учнів, створює умови для їх інтелектуального, духовного, творчого та професійного самовизначення.

Центром концепції розвитку загальноосвітніх  та позашкільних навчальних закладів має бути творча особистість, індивідуальна робота з обдарованими дітьми, які вирізняються високим інтелектом. Завдяки роботі Малої академії наук в учнів розкриваються здібності і таланти, розвиваються цілеспрямованість особистості, самостійність, творча активність, реалізуються мрії школярів. Саме тому діти із задоволенням обирають науково-дослідницьку діяльність. Отримані в процесі роботи знання допомагають в подальшому навчанні не тільки в школі, а й у вищих навчальних закладах. Звичайно, велику відповідальність беруть на себе й наукові керівники. Потрібно допомогти дитині визначитися із темою і ґрунтовно продумати план майбутнього дослідження. Це знаю з власного досвіду, тому що була науковим керівником.

Тячівська філія Закарпатського територіального відділення Малої академії наук була створена на базі Центру дитячої та юнацької творчості, який надає методичну допомогу.

Хочу представити вашій увазі дві  роботи  членів МАН.

Перша науково-дослідницька робота — «Роль Христа в історії людства (на основі порівняння образу Ісуса в Біблії і в романі Ернеста Ренана «Життя Ісуса»). Її автором була учениця 11 класу Кричівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Неборак Наталія Мирославівна.